Lite bilder från gårdagens aktivitet.

Bjuder på lite bilder från mitt källar-röj, Före och Efter.


Så här ser det ut när man tittar ner i min källartrapp.


När man precis kommer ner.


Lite närmare titt på Sprit och Konservförrådet <80)


Trappen från andra hållet.

Så otroligt befriande för själen att röja och slänga skit.
Det här har hängt över mig så länge men jag har inte tagit mig tid med det eftersom det varit fint väder = Utejobb.
Igår tog jag mig tid, mycket tack vare Vattenkillen som skulle komma å kolla vattenledningarna, kan ju va en fördel om han hittar dom =0)

Det tog hela dagen igår, for och jobbade natt sen, så idag är jag bara lat, och faktiskt är samvetet rätt så rent ändå.
Nu blire en film innan plikten kallar igen.

Ha en mysig dag i regnet om ni har sånt =)

Kommentarer
Postat av: ♥ FOTO ♥ Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Oj vilken röjning! Jag missade att det ens var en trappa där bakom på första kortet! ;)

Kram Carro

2010-09-25 @ 20:09:42
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Marie.

Jodu Carro, det kan man säga =)

Haha, nä du då är det illa, om inte ens trappan syns, rentav livsfarligt ;0) Kram på dig!

2010-09-26 @ 14:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0