Det blev inte som jag tänkt mig

Men ack så bra.
Trodde ju att jag skulle ha en innedag med Röj.
Det slutade med att jag knappt varit inne alls, förutom ikväll då jag fick besök av bästa Sari.
Då är det ju bäst att hålla sig hemma.
Det blev en Tropical Hot från APP och 2 st Cola Zero, mumms på riktigt.

Har ju kommit igång skapligt med kosten igen så det här blev väl ett litet bakslag men man lär ju få ha såna ibland å.
Hann iaf med 30 min på Crosstrainern innan så då känns det iaf L.I.T.E bättre.

Anledningen till att innedagen med Röj blev förflyttad (ev till på söndag) är att min kära pappa ringde och frågade om jag ville åka med honom och mamma till Valbo en sväng.
Sagt och gjort, men nån liten sväng blev de då inte. Kom hem innan solen gick ner men inte mycket mer än så.
Iofs har solen aldrig gått upp idag så det var ju lite svårt att avgöra.
Eller ja, gått upp har den säkert även fast inte jag fick se det.
Hade iaf en supermysig dag då jag mestadels kollat när pappa köpt grejor, men lyckades även med ett par inköp själv fast det inte var meningen. (Hörde tidigare nåt rykte om att jag hade köpstopp men man ska ju inte tro på allt man hör.)
Mellan shoppingarna Åt vi en god lunch på IKEA, viltfärsbiffar och pot.mos.

Ligger just nu i sängen och dricker några glas Loka Smultron/Citron.
Kommer nog sova gott inatt med, trots att det är lite väl tomt här.

God Natt på er, eller God Morgon om det passar sig bättre.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0