En snabbis.

Blir lite klent med bloggande nu eftersom jag är helt slut på kvällarna när jag kommer hem från akuten.
Det är roligt och känns riktigt bra hittills, jag gör det jag kan och känner mig ju ganska hemma i lokalerna iaf även om man känner sig lite lost emellanåt, iaf när vi inte har några patienter att ta hant om.
Blir dessvärre (?) ett kort inlägg eftersom ögonen går i kors på mig och jag redan bäddat ner mig i sängen.
En fördel med att va på akuten och jobba är att det är lite kul att åka åt motsatt håll mot vad man är van med.
Passade igår på att ta en date med Emma, och idag efter jobbet blev det sightseeing till Maddes stuga för att sedan intaga en halv Breast of chicken på Church Street innan vi gick på bio och såg den Lingonfilmen då vi även fick tillökning i sällskapet i form av Sanna.
Så ligger det till, och nu ligger jag i planläge och ska sova.
Sov Gott ni med om ni inte redan gör det

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ny tjänst? :) DÅ är det gävle man ska göra illa sig! :)

2011-04-06 @ 06:29:35
Postat av: Marie.

Haha ja precis! Ska va på Akuten på obestämd tid!

2011-04-06 @ 19:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0