Gomårrån Gomårrån

Igår när jag for hem snöade det.
Nu vaknade jag av att det regnar.
Jag hoppas att när jag väl bestämt mig för att gå upp skiner solen.
Det återstår att se.
Om inte annat kan jag ju ligga kvar här tills den kommer fram, fast då kan jag ju få vänta länge.
Idag blir nog en innedag med en massa Röj.
Det ska bli kul.

Fick just ett sug efter en Groda på Marangoni, det vore väl en fin frukost?
Det är ju ändå fredag.

Igår var en dag som var full i aktivitet.
Började morgonen med att åka till Bilprovningen med Tyran.
Hon skötte sig bra och vi fick åka därifrån med blankt papper.
Gjorde sedan ett besök på Akutmottagningen där jag ska börja jobba på Måndag.
Besöket tog typ 18 minuter så det blev några timmar på stan istället.
Lyckades hitta en bikini med multifunktionella band, och dessutom i en färg jag gillar väldigt mycket.

Efter stan for jag hem och gjorde klart överraskningen som inte avslöjats än, få se om darling märker nåt när han kommer hit nästa gång.
So far var jag väldigt aktiv sen hände nåt och då hände inget mer.
Förutom att jag tränade då men det var då inte min förtjänst, hade jag fått som jag ville hade jag legat kvar på soffan hela kvällen.
Skönt att jag tog mig i kragen iaf.
Nu är jag tvungen att gå upp även om inte solen kommit fram, det låter iaf som det slutat regna.
Ha en bra dag hörnini!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0