Kracks.

Har gått å fått lite hosta här, vet inte om det allergi, förkylning, målarfärgslukten eller sen jag sotade pannan igår.
Kraxig och kråkig är iaf halsen och igår hostade jag svart.
Så det låter som att det skulle kunna va möjligen lite sot.
Har vart ledig idag men var tvungen att gå upp tidigt för att Herr Brandskyddskontrollant skulle komma och kolla så att min skorsten är hel och ren.
Har sedan hunnit med både att diska, gå promenad, träna, hälsa på Isaak och en del annat.
Numera kan man bara ta sig till fots den vägen jag brukar gå till mina föräldrar.
Vägen har spolats bort på ett ställe.
Imorgon blire Akuten igen, få se va den dagen har att erbjuda.
Det är ju väldigt upp och ner där, antingen hur mycket som helst att göra eller så typ ingenting.
Igår var det hur mycket som helst.
Tråkigt för dom som är sjuka men kändes bra att göra lite nytta.
Nu äre sovdags här snart, om jag KAN förstås efter att ha sett en läskig film av Stephen King.. moahhh
Natti Natti på er alla glada

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0