Vadå utkast.

Så var denna arbetsvecka slut.
Det har känts förvånansvärt bra att ha varit inne på huset och jobbat.
Hade ni frågat mig för ett halvår sen hade jag sagt att jag aldrig skulle gå in där, men nu är förutsättningarna lite andra och det kändes riktigt roligt då min chef på Ambulansen kom med förslaget att jag skulle gå in på Akuten och hjälpa till.
Skulle jag vara tvungen att gå in på en vanlig avdelning skulle jag säga tack och hej och söka mig något helt annat men Akutmottagningen har vi ju mycket samarbete med och jag tror att det kan vara nyttigt att se vårdkedjan från det andra hållet så kanske man får lite mer förståelse och insikt i hur dom arbetar.
Är nog dock tvungen att styra om lite i schemat så jag hinner och orkar med min träning, dom här tre dagarna har det inte blivit nånting och det känns dessvärre i ryggen.

Imorgon är jag ledig och ska då försöka fortsätta röja här hemma så det blir ordning på övervåningen nån gång.
Som det varit nu har man knappt kunnat passera genom hallen där uppe pga den mängd kläder som legat över hela golvet.
Om jag inte nämnt det så har jag bara hållt till på nedre våningen i vinter, och haft stängt på övervåningen.
Rev ur alla kläder ur mina garderober och slängde ut dom på hallgolvet för rensning som dessvärre dragit ut lite på tiden.
Men nu blire sommar och jag kommer att öppna upp där igen och då kan det ju va fint om man kan ta sig genom rummet utan att snubbla runt i en massa kläder.

Det har även planerats in en Marangonifika imorgon, å jävlans om dom inte har nån Groda kvar till mig då.

Nu ska ja dra mig ner till Ä en sväng innan jag blir för trött.

Tillvaron känns för övrigt ovanligt bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0