MRT, ja tack.

Mycket har hänt och jag har verkligen tagit vara på mina 2 v långa (korta) semester.
2v är inte speciellt långt men.. den som spar han har =D
Börjar bli dags att boka in en resa känns det som och då kan jag överleva med "bara" 2 v semester då det är sommar.
Dessutom har jag tagit vara på tiden rätt så bra om jag får säga det själv.
Hunnit med så mycket så att det känns som att jag haft 4v.
Första veckan fick jag finbesök från Örebrotrakten, lika trevligt som intensivt.
På helgen där drog jag ner till Motala på folkracefestival och bodde i stuga med kära grannarna.

På hemväg därifrån hann jag med en snabbvisit hos samma vän som tidigare i veckan, men fick denna gång även träffa hennes goa familj.
Nästa gång vi ska ses blir det en lite längre resa än till Örebro =D

Kom hem på Söndan och drog neråt i landet på Måndan igen, den här gången med Darling. Nästa
Gjorde första stoppet i Söderköping där dom har landets godaste och mesta glassar.

En hel Glassrestaurant är det där dom har en hel meny bara med olika glassar.
Området är dessutom hur mysigt som helst och ligger precis vid Göta Kanal.
Stannade sen för övernattning i Oskarshamn.

Dagen efter fortsatte vi neråt, drog över till Öland och käka "Sveriges godaste pizza" vilket dock jag inte håller med om.
Verona ligger överlägset överst på listan.
Kom fram till Ystad där vi fick tag i ett dyrt men bra rum som vi hyrde av en privat snålskåning.
Natt 2 tillbringade vi i lilla tältet som vi fick slå upp på en gräsplätt precis bredvid en kyrkogård.

Nu måste jag dra så TYVÄÄÄÄR får ni inte ta del av hela historien eftersom jag tänkte lägga in nån bild med för det är ju lite roligare en en jävlans masssa text va!
Å TYVÄÄÄÄÄR blev det bara en bild för jag hade inte lagt in dom andra i datorn än och nu lär jag dra för Korparna börjar om exakt 37 minuter och jag måste packa, klä mig, tanka och ta mig till Sandviken först.
Vem var det som var tidsoptimist?



Kommentarer
Postat av: Regina

Nästa besök kräver flygtransport, eller hur!!!

2011-08-07 @ 14:56:23
Postat av: Marie.

Helst =D

2011-08-07 @ 15:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0