Detta fält måste tydligen fyllas i. DAGS FÖR LUCKA ÅTTTTA!!

I Lucka nummer 8 kan jag avslöja att jag precis tog mig en liten smygsup nere i källarn.
Ikväll är det Julfest och vi är några stycken som ska ses innan och ta oss en liten rackare, så jag kände att jag borde känna av innehållet redan nu så jag inte bjuder på nåt som kan va farligt =P
Det smakade helt okej och kommer nog göra susen lite senare.

Har även mannekängat lite för mig själv här och kom fram till att jag ska ha en klänning som jag köpte i stockholm sist jag var där.
Den som kanske kan uppfattas lite porrig men idag kändes den inte alls lika porrig utan idag kändes den mer Julig så den blir nog kanon.
Eftersom jag efter ett antal önskningar och uppmaningar och ett utgett löfte om mer bilder så bjuder vi idag på Dagens Utstyrsel, dessvärre inte i Julklänningen, men det kan tänkas att det kommer nån sån framöver.



Tack å hej, ät en sej


Kommentarer
Postat av: L

Fasiken va het du är!

2011-12-08 @ 19:57:41
Postat av: Marie.

Haha eller hur!

2011-12-09 @ 11:22:12
Postat av: L

JA! Mera mera! :) Önskat motiv, du å en negerboll! :)

2011-12-09 @ 11:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0