Härregud.

Regina, nu har du verkligen satt mig på pottan, det här var ju skitsvårt!
En grej som jag kom på som jag inte tror att jag berättat för någon (inte nå många iaf) är att jag kan vara jätteblödig när någon gör illa sig, stora personskador eller om det är mycket blod på TV. Då kan jag ganska så lätt känna mig både illamående och svimfärdig.
Lite konstigt kanske man kan tycka med tanke på det jobb jag har, men i verkligheten är det skillnad, då har man en annan roll och är fokuserad på att åtgärda skadan och har heller aldrig haft den känslan som jag kan få då jag kollar på nåt läskigt på TV.

Den här Lördagen har bjudit på Fotboll och inte så mycket mer, är bortbjuden på Fiskpinnar i kväll men vet inte hur jag ska göra, ska ju upp och jobba imorgon å är minsann lite seg, känner mig skittröki´ men jag får väl va de ikväll då, blir nog ändring snart hoppas ja.
Fast Fiskpinnarna lockar ju =P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0