Lucka 15!

Det var visst inget som gömde sig under lucka 14 om det var någon som la märke till det =D
Fast å andra sidan så var det inte så många som kollat bloggen igår heller och ännu färre som lämnat nåt spår så då lägger jag bort skuldkänslan för den här gången =)
Gårdagen var knökfull, mycket jobb på jobbet och hemma rullades det negerbollar och sen var det Gonatt.
Är på jobbet idag igen, och när jag kommer hem blire lite städa å greja så jag slipper hålla på imorgon.
Har lite ebb på avslöjanden, sorry Regina, (och ni andra nyfikna med för den delen), kanske ni kan hjälpa mig att komma på nåt ni vill att jag ska avslöja. Jag försöker svara på det mesta =)

Nu lär ja gå å sträcka lite på mig, ryggfan spökar, inte bra å sitta för länge =/
Hoppas ni har en bra dag!

Kommentarer
Postat av: L

Lovar man något, så får man hålla det! :)

Fråga: vilken tid i ditt liv har varit roligast? Vilket är ditt trevligaste minne? Och hur känns det dagen innan..... Tårtkalas?

2011-12-15 @ 16:22:50
Postat av: Regina

Tycker du jobbar på bra och ikväll är jag alldeles för trött för att komma med några krav ;) pöss

2011-12-16 @ 04:00:00
Postat av: Marie.

Tack Regina, skönt att höra! =D Okej, L, det kommer, det kommer =D

2011-12-18 @ 23:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0