Lucka 9.

Trodde inte jag skulle lyckas uppfylla den här dagens önskning med tanke på att jag inte hunnit med det innan jag for till jobbet.
Men pga att man är sån linslus så lyckades man ju fastna på en bild från Julfesten på Göranssonska igår så då bjuder vi på den, Kollegorna Jenny Och Karin får också följa med i min blogg idag!

"Över 2500 medarbetare från hela länet hade tagit sig till Göransson Arena för äta gott, mingla och umgås, och lyssna på Tomas Di Leva, Östen med resten, Anna Salin och många flera. Trots det stora antalet gäster fick alla rum i arenan. Den enda gången det blev trångt var när kampen om de bästa bordsplatserna pågick.

- Det påminde om vasaloppstarten. Det var full fart framåt och julgranarna välte. Men det var samtidigt riktigt kul, skrattar Helena Stålberg, barnmorska på Gävle sjukhus."




Och dagens avslöjande får bli att jag faktiskt själv tycker att jag va en riktig snygging igår! Inte ofta man erkänner sånt ;0D

Kommentarer
Postat av: L

Vacker, som alltid. Du är min akilleshäl.

2011-12-09 @ 23:43:44
Postat av: Regina

You rule!!!! Pöss

2011-12-10 @ 00:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0