Lucka nummer 20!

Jag tänker härmed avslöja att jag har ett litet projekt på Gång.
Eller rättare sagt, min arbetsplats har ett projekt på Gång, som jag mer än gärna skulle delta i, mer tänker jag inte säga förrän jag vet mer.

Idag har jag varit till Sjukgymnasten och blivit lite knäckt. Hade en hel del som behövde rätas till, sen gick jag rakryggad därifrån och ut på stan å köpte en Present till min Älskade Mamma och en Julklapp till Mig själv.
Kan avslöja en till grej och det är att jag köpte samma till både Mamma och Mig, därför kan jag inte säga vad det är, kanske kommer en bild efter jul =D

Som sagt, i förrgår var det fys för fulla muggar, och nu delar jag med mig av de övningar jag roat mig med sedan ett bra tag tillbaka. Det kanske ser muppigt ut och jag kan även erkänna att jag haft mina fördomar mot "Sjukgymnastövningar" men har sällan svettats å stånkat som jag gör på dom här passen.



Dags å dra till Viken igen, baj baj

Kommentarer
Postat av: L

Sjöng du på "Sexy and I know it" när du tränade? :P

2011-12-20 @ 16:48:36
URL: http://www.youtube.com/watch?v=wyx6JDQCslE
Postat av: Regina

Det är ju inte som att jag glömt födelsedagen men det vore helt mot traditionen att gratulera annat än i efterskott :). Stort grattis gamla kärring pöss

2011-12-21 @ 04:49:04
Postat av: Marie.

HAHAA, vilka sköjsiga kommentarer =D Nääe L, jag gjorde ju faktiskt inte det =P

HAHA Regina Lilla Flicka, Tack ska du ha =P Puss på de!

2011-12-21 @ 08:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0