Lucka nummer sugoett.


Väl Hemkommen från Dalarna, några kronor fattigare och några prylar, kläder och erfarenheter rikare.
Vi hade just Ätit då ett par Negrer kom och Raggade upp oss.
Försökte kanske ska tilläggas.
Sanna funderade mest över sanningen bakom Negrer och deras, ja ni vet, och jag var mest rädd och ville därifrån.


Fick tag i lite fina grejer, både åt mig själv och inte åt mig själv.
Har även kommit underfund med vilken Mobbe jag ska skaffa nästa gång, vilket är väldigt snart eftersom min börjar rasa sönder och samman.
Svängde in till Benkebus på hemvägen med en liten Julklapp, hoppas han gillar den =)
Nu ska det mysas ner i soff-fan å kolla en film, har nog inte kollat så mycket film och slappat så mycket i hela mitt liv som jag gjort de senaste dagarna.
TRÖTTMÖSSAN PÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0