Pisst!

Var ju ganska så väl förberedd och laddad för att få till ett hyfsat inlägg idag med bilder å såna saker, och vad händer då tro?
JO, internet fullkomligt kukar ur där hemma. Det brukar iofs kunna göra det när det är blötväder.
Och nu sitter jag på jobbet och har inga bilder här då så det får bli ett litet tattigt inlägg utan bilder idag.
Kan lämna ett litet avslöjande iaf som jag helst inte vill erkänna eftersom jag helst inte vill känna av det själv ens, och det är att igår när jag tränade, de sista 8 sekunderna så hände det nånting nere i sylten som inte kändes helt bra. Hoppas och tror att det "bara" är en låsning, hur som helst så var det fasan inte skönt.
Ska få komma till min kära Sjukgymnast kl 10 imorgon fast han igentligen hade annat inbokat då och tänkte sen ta Jullov.
Tusen Tack för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0