Utmaning!

Jag fick iaf ETT fint förslag på "Kalenderinnehåll" och med det förslaget skulle hela December täckas eftersom denna KÄRA läsare tycker att jag varje DAG ska skriva något som jag aldrig berättat för någon annan.
Nu behöver JAG sova på saken men eftersom det faktiskt är Första December idag så skulle jag ju sumpa detta redan första dagen och det KAN jag ju bara inte, såååå...

Jag kan ju börja med att avslöja att när jag var mindre så var jag mer eller mindre fixerad av "4".
Om jag gjorde nånting så var jag tvungen att göra det fyra gånger, om jag t.ex slog fingret så var jag tvungen att slå det 3 gånger till, eller om jag hoppade på stenar så skulle jag hoppa på 4 st annars blev det ju helkonstigt!
Som tur är så har min "4"-fixering växt bort, skulle nog blivit lite jobbigt annars!

Vet nu att jag inte är ensam om att ha haft sånt här för mig, ssåååå dela gärna med er ni också =D

Tack och GodNatt Tack och God Natt Tack och God Natt Tack och God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0