Lite gnäll.

Har nyss kommit hem från läkaren, fick intyg på ytterligare 3 v sjukskrivning och det blir garanterat mer eftersom jag ska köra ett nytt program dom har börjat med, MultiModala Teamet, vilket inkluderar Sjukgymnast, Arbetsterapeut, Pratdoktor osv.
Nu är det ju inte så att jag går och är deprimerad men naturligtvis är funderar jag över framtiden, med tanke på att man är så utsatt i det jobb jag har, och man gärna vill hålla några år till.
Jag är ganska stark och ibland undrar jag om jag kanske är för stark för mitt eget bästa, att jag lyfter för att jag orkar fast jag egentligen kanske inte borde.
Inte vet jag, ont har jag iaf och hemma blir jag på obestämd tid.
Har ju även funderingar på vart jag ska ta vägen om jag inte kan fortsätta på ambulansen.
In på sjukhuset vill jag inte, hellre blir jag gatsopare.
Pratade med en av vännerna idag och fick ett litet tips om det skulle vara så illa att jag lär byta karriär, tål att funderas på. Det tipset jag fick har jag för ett par år sen blivit erbjuden men just då var det inte aktuellt.
Kan ju va bra att ha en plan B utifall ;0/
Nu ska jag ta å diska lite, skulle ha vart ut och hämtat ved med men lite drygt att man kan ta typ 2 vedträn åt gången för att inte få mer ont.
Nåja, nu var det slutgnällt för idag, hoppas jag inte smittat av mig med mina pessotankar!
De är nog bättre imorgon ;)


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Vad vill du hitta på istället? Du kanske inte vill jobba med vård alls? Jag kanske också byter yrke senare, man vet ju aldrig? :) Det är ju mest att det är kasst betalt för allt ansvar man har - det är surt :)

Kramis

2011-02-17 @ 01:14:48
URL: http://spindeltjejen.se
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Vad vill du hitta på istället? Du kanske inte vill jobba med vård alls? Jag kanske också byter yrke senare, man vet ju aldrig? :) Det är ju mest att det är kasst betalt för allt ansvar man har - det är surt :)

Kramis

2011-02-17 @ 01:15:02
URL: http://spindeltjejen.se
Postat av: Anonym

hmm..men va tråkigt gumman! Tips!! du kan bli på smällen så får du lite tid och tänka på vad du vill göra: D pusssspusss

2011-02-17 @ 22:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0