Superdag.

Oj va jag har det bra ändå.
Igår kväll hade jag lite problem med vad jag skulle hitta på, ville göra nåt men inte vad som helst.
Tog med mig en rolig film och åkte till mamma å pappa å hade en jättemysig kväll.
Sov kvar där och hade en supermysig frukost med mina kära och en tänd brasa.
For hem och chatta lite med Darlingen som är bortrest men tydligen har hemlängtan.
Tog min dagliga Stavgångspromenad (igår blev det dock inget pga halkan och att jag inte har några dubbar =D) , den här gången med pappa som sällskap.

Klippte topparna på håret och drog in till Gävle för mys med 2/3 av "Bästa tjejerna" (som vi blivit döpta till)
Var på Bio och såg Svinalängorna som var helt okej men rätt känslosam, speciellt med tanke på att det skulle kunna va taget ur verkligheten.
Efter bion blev det en varm macka och te på Coffehouse by George.
Som jag gått och suktat efter att sitta i ett av dom båsen och mysa =)
Måste bli bättre på sånt.

Nu sitter jag med lite rötjut som jag fick i födelsedagspresent, en av vännernas favoritvin, och det var faktiskt riktigt gott.
Om 3 min börjar Erin Brokovich, tror jag ska ge den en chans, har för mig den var bra.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0