MissiPissi.

Ja idag känns det faktiskt som att jag har en pissdag.
Jävla trökuppvaknande idag igen men nu var både katterna och snön på taket oskyldiga.
Jaja man kan ju inte ha bra dagar alla dagar och när jag ändå kämpar på med ryggen kan man väl lika gärna ta lite annat skit på en gång så kanske det är bra sen.
En till som fick ett abrupt uppvaknande va R som vi hämtade vid tåget igår, och som varit i Brasilien 1,5 månad.
Han låg och sov i godan ro, och hade avverkat hela 15 sovtimmar så för den skullen kanske det var dags att vakna. Men att vakna till att Rullgardinen far upp av sig själv med en smäll kanske inte var nån hit =D
Han trodde först att det var nån i rummet som tyckte att han sovit för länge men det var ju ingen där.
Kanske det var nån man inte kan se som tyckte att han skulle hinna få en skymt av solen medan den var framme (om man nu tror på sånt) =)

Jaja, på fredag kommer iaf även min syster hem och ISAAK, lilla hjärtat va jag längtar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0