Lyckligt lottad.

Har så mycket att skriva egentligen men allt korkar ihop sig och det blir nog inte mycket bättre än så här.
Har iaf vart på Loppis med mamma idag och fyndat en del.
Pratade med sjukgymnasten på fm och han tyckte jag skulle skaffa mig ett par gåstavar.
Jag har alltid sagt att det sista jag skulle göra är att gå med stavar, ser ju astöntigt ut!
Tur vi har mycket skogsvägar här som man kan gömma sig i.
Hur som helst så var vi på Loppis och med min tur så hade dom faktiskt 2 par, och jag betalade inte mer än 10 kr per stav. Skapligt.
Ett par justerbara EverestStavar för 20 spänn.

Man ska visst ha lite tur ibland.
Har även köpt ett par nya tröjor, dock ej på Loppis, men ganska billiga ändå, och framför allt fina =D
Har ingen bild på dom men vem vet, kanske det dyker upp nån nångång då dom sitter på.

För övrigt så vill jag säga att jag otroligt glad att jag har så fina nära, kära, vänner och kollegor som bryr sig om mig, och det är ju ofta (speciellt) när det inträffar nåt som man verkligen märker det. (om man inte märkt det innan)
Tack alla, det värmer ända in i märgen.

Hoppas ni läsare haft en mysig helg och att ni får en mysig kväll.
Jag har iaf haft världens mysigaste helg, ända till imorgon bitti tänkte jag ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0