Altanfrulle.

Jordgubbar, Vindruvor, Nektarin och Yoghurt, de är grejer det.
Blev just sugen på att bygga en till altan, fast på andra sidan mot grannen.
Då får jag sol på mig när jag ska äta min frukost, vore inte helt fel!
Känns inte som ett jättestort projekt heller om man bara har en trätrall med ett staket.

Nu ska jag ta en promenad innan Em-passet.
Igår blev det både promenad och Fys, har som mål att ta 3 promenader +3 fys-pass i veckan, minimum alltså.
Känns inte helt orealistiskt så det ska nog gå bra.
Sjukgymnasten sa att gör jag 2 pass i veckan så kan jag va nöjd, men att bara vara nöjd känns inte alltid tillräckligt så vi kör minst 3.
Nu är det slut på tallriken så det är väl dags att svida om till träningskläder och ge sig ut efter vägen en sväng.
Häj häj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0