Kass

Ja just nu känner jag mig som jordens mest kassa (kassaste?) bloggare hur man nu skriver det på bra svenska.
Har iaf idag haft en töppendag med mycket slit och släp men även mycket nöje några timmar på kvällskvisten då jag var på Bilbingo med bästa Anneli =) Mera sånt tack!
Nyttan jag gjorde var röj på övervåningen och att tapetsera färdigt, blir hur bra som helst =)
Har spenderat en hel del av fritiden med Goaste Isaak, känns så tomt när han åkt hem, hoppas jag får träffa honom snart igen.
Har även hunnit med lite jobb och ett kalas hos bästa M&B, lika trevligt som vanligt.
Har även haft ovälkomna gäster i form av ett par Estländare som var på snokturné, därav skälet till att dom hamnade i min lada, där dom dessvärre inte hittade speciellt mycket spännande innan dom blev ivägjagade av bästa grannen.

Nu har <3 gått och lagt sig så jag ska skynda mig dit innan han somnar.
Ni får nöja er med denna lilla uppdatering, men det händer ju så mycket så jag hinner ju inte med, har inte startat datorn på hela dan =)
Skönt på sätt å vis!
Natti Natti på er, eller god morgon =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0