Mycket skratt...

.. ska in i mitt liv och jag tror det har börjat.
In men positivt och ut med energisugande.
Trots skallebank och fyllekänsla även fast jag knappt fått i mig ett glas vin i all yrsel och illamående så blev midsommaraftonskvällen så bra den bara kunde.
Umgänge med härliga människor kan verkligen göra susen.
Låg däckad till eftermiddagen igår efter att ha pulat i mig Alvedon, Ipren och Imigran, vaknade sen till och var iaf kapabel att umgås i ett lugnt å fint tempo. J o M kom hit med grillmat (dom ordnade allting eftersom jag själv varit i en annan värld ett tag) som vi åt och sen spelade vi kubb och lite roliga spel, satt ute på altanen bra långt in på kvällen, hur mysigt som helst.
Har däremot inte speciellt stor lust att festa ikväll efter 2 dygn i huvvevärkens tecken, trots att det är fest i Hammarbyparken, så ikväll blire fotbad, en bra film och mys på högsta nivå i världens skönaste soffa, inte helt fel att fira en halvregning midsommardag på det sättet heller.
Hur har ni själva firat midsommar?

Kommentarer
Postat av: Malin W

Säger detsamma, måste få in mycket mer skratt i livet!

2011-06-26 @ 12:45:34
URL: http://mswanke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0