Nu ska ryggjävlen få!

Efter en månad av ofrivilligt träningsuppehåll har jag precis avverkat 57 minuters stavgångspromenad i mina nya träningsshorts och nya joggingskor.
Kändes helt okej men vet inte om jag direkt gick nå snabbare än med dom gamla, få se hur det känns imorgon.
Känns iaf bra att få komma igång igen!
När jag nästan var hemma kände jag mig lite iakttagen så jag kikade omkring lite i skogen och fick se ett rådjur stå å stirra på mig. Hon glodde så hemskt så jag tänkte att nu är det nåt på gång här, annars brukar dom ju lufsa iväg efter en liten stund.
Det dröjde ett bra dag men till sist vände hon och skuttade in i skogen, och i bakhasorna skuttade två små-kids, hur söta som helst.
Träffade även på några kossor som var både nyfikna och fega,
Men ganska söta =)



Nu ska jag diska undan lite här, får frukostfrämmande tidigt imorgon bitti.
För övrigt så intogs en Bästa-tjejer-FrulleBuff´e på Livingroom i morse.
Sjukans fint satt den som vanligt.
Tjo å Tjim hoppas ni har en härlig sommarkväll!

Kommentarer
Postat av: L

Nu är det väl dags för en uppdatering? :D

2011-06-06 @ 12:26:36
Postat av: Marie.

Ja men de äle ju!

2011-06-06 @ 23:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0