Sovmorgon? (varnar alla känsliga läsare)

Verkar som mina läsare är lite trötta idag, eller kanske upptagna med annat, men endast en enda som hunnit läsa hittills.
Iofs har jag inte skrivit nånting förrän nu heller så ingen har ju missat nåt =)
Jag har iaf hunnit med en del, röjt på lite hemma, vattnat jordgubbarna, vart på promenad över en timme, då jag för övrigt blev lite skraj när jag var mitt ute i skogen.
Gick och pratade med M när plötsligt några stora svarta fåglar började föra ett härrans liv och fara omkring.
Dom avslöjade sig själva ganska bra att dom hade nåt för sig där och kände sig störda. Kan ju villigt erkänna att dom inte behövde känna sig speciellt hotade med tanke vad dom höll på med.
Jag vek iaf av från gångvägen och knatade en liten bit in i skogen. Jag behövde inte gå speciellt långt förrän jag kände en väldigt speciell lukt som man sällan tar miste på- Lukten av lik och död.
En bit in i skogen såg jag knappt nåt för alla flugor, men kunde iaf tyda att det låg ett stackars rådjur där, även om det bara var huvet som var kvar, antagligen har det blivit påkört av tåget, och resten var uppätet.
Blö.

Varmt och skönt är det iaf idag, hade helst velat åka till stranden men plikten kallar ju även soliga dagar.
Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0