I blåsväder.

Tur att man står stadigt på jorden annars hade man nog varit nånannanstans nu.
Tycker det är LIIITE läskigt att jättegranarna jag har 15 m från huset ser ut att ligga mer på tvären än stå upprätt.
Bra torkväder iaf, har tvättat idag och kläderna torkade typ innan jag hunnit hänga upp dom.

Har just haft besök av Bästa Maria, alltid lika mysigt.
Rätt skapligt att vi varit vänner i närmare 30 år.
Värt att firas.

Tidigare på dagen dök även Bästa Pappa upp här på 45;an, med socklar och lister till köket som stått oklart alldeles för länge.
Nu har dörrarna fått en fin inramning och även golvet, bara lite färg som fattas.
Pappa, du är bäst.
Mamma också.

Nu ska jag gå å lägga mig så jag orkar upp och ta lite ansvar imorgon då det är kompetensdag på jobbet.
Tänkte att jag skulle pallra mig dit och va med på den iaf, har ju inte börjat jobba än.
I morse vaknade jag 06.20 och var pigg, har nog inte lyckats ställa om till Sverigetid än, inte riktigt likt mig att vakna den tiden och vara hyfsat pigg.
Hoppas det blir en favorit i repris imorgon bitti.
Återstår att se.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0