K

Kreativiteten flödar på 45;an.
Eller jag förenar nytta med nöje kan man väl säga.
Sitter just nu ute på altanen, i t-shirt, och rensar ur kläder som jag tänkt göra hela vintern eftersom det är den perfekta årstiden att göra inne-grejer.
Men vad kan bli bättre än att göra inne-grejer ute i solen?
Rensar inte ur så mycket som jag hade tänkt (otippat?) men kanske iaf 1/4 av det jag samlat på mig under senaste åren.
Kan även tillägga att jag fortfarande har kläder kvar som jag köpte för 10 år sen, bla ett par av mina favoritjeans, men det är dock en hel del som ska rensas.
Telefonen ringde och nu har jag suttit i den i 37 min så nu hinner jag inte skriva mer.
Ska laga mat och sedan åka till pappa och få lite hjälp med bilen som ska besiktas imorgon.
Reg.skyltsbelysningen är fixad och bilen är tvättad men vi ska kolla lite på handbromsen, tror den behöver spännas.
Sen är det bara att hålla tummen och det får ni läsare också jättegärna göra så kanske det går ännu bättre =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0