Oj.

Många läsare just igår, några som haft koll på när jag skulle komma hem tro? ;0)
Har iaf haft det helt underbart i värmen, men skönt att komma hem och se solen skina även hemma.
Har just vart på promenad med goa mamma, träffade på både Alpackor och Wilhelm, en St Bernard på 1,5 år.
Jag blir så glad när jag får träffa lite djur, gör gott i själen.
Nu ska jag duscha och se om färgen sitter kvar även efteråt ;0)
Ett besök hos sjukgymnasten för å se om jag är kapabel att jobba kanske redan på måndag.
Ska berätta mer om resan sen, kommer kanske även nån bild om så önskas.
Va har ni haft för er senaste veckorna då??

Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Sigurdhilde

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2011-10-25 @ 07:11:46
URL: http://sigurdhilde.blogetty.com
Postat av: Sigurdhilde

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2011-10-25 @ 07:11:54
URL: http://sigurdhilde.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0