Time to sleep.

Skulle ha varit i säng för längesen, en lång dag väntar imorgon.
Och inte är det vilken dag som helst, Saik ska till Uppsala och spöa Bollnäs i SM-finalen är det tänkt.
Har varit nervös ända sen det blev klart att dom skulle till final.
Såg faktiskt första semifinalen på ett internetcafé i Thailand ;0)
Hade bunkrat upp med lite öl och Bacardi Breezer och hade det riktigt trevligt =)
Kommer mer detaljer om resan lite längre fram.
Idag har jag kört vidare med mitt nya träningsprogram och det känns bra i kroppen.
Första passet kördes igår och det känns både här och där, i musklerna men även båda underarmarna som jag lyckades bränna sönder mot mattan, häh
Drog till station och försökte pussla ihop ett schema, har ju börjat med time care nu och iom att jag är hemma från jobbet har jag inte riktigt hängt med på att det ska läggas nytt, så nu får jag liksom ta det som blir över.
Fick även till en trevlig Monroelunch me Maddy innan det var dags för den dagliga promenaden.
Har ikväll spenderat några timmar nere i byn, där jag agerat hårfrissa, men även hunnit med att äta både tacos och jordgubbar med grädde, och hur gott var inte det.. 
Har med andra ord haft en helt okej dag, har även hunnit med en liten utflykt med min goa mamma.
Nä ni, nu äre natti natti här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0