Lite bättre.

Mår lite bättre än igår, ingen feber i sikte än så länge iaf, fast så var det ju igår med att den kom smygandes på eftermiddagen så än vågar jag inte ropa hej.
Ska till HC imorgon, känns ju som det kan va värt att kolla upp luftrören som inte varit som dom ska senaste 6 veckorna typ.
Sen ska det nog börja gå åt rätt håll.
Kom på här på morgonen att jag ska nog ta och kamma håret och kanske tillåmä sminka mig lite idag, tror det genast skulle kännas mycket bättre.
Nu ska jag gå och göra mig en Bananfrukostshake, har legat länge och väntat på att få en hotellfrukost serverad men det verkar inte hända så jag lär väl pallra mig upp.
Soooo looooongggg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0