Oj da.

Började dagen med en 1timmeså6minuters stavgångspromenad, så nu har man den biten avklarad!
Har blivit lite dåligt med träning sen i fredags eftersom jag då var till parkbadet och körde nya träningsmomenten, och dra mig i benen vilken träningsvärk jag haft. Det var längesen jag kände så. Skönt men jag tycker nog det hade räckt med 2 dagars värk, inte att man fortfarande känner av det på fjärde dagen!
Försökte mig på en halvtimmes promenad i lördags, jag tog mig genom det men det var inte mycket mer än så, svårt när man knappt kan böja benen!
Nu är jag iaf i gång igen, tänkte även ta mig till Parkbadet idag och köra en sväng till.
Nu ska jag gå ut i solen och invänta en Kycklingsallad som är på G, det har jag förtjänat nu om jag får säga det själv =)

Kommentarer
Postat av: L

dutti du är!

2011-05-10 @ 17:10:10
Postat av: Anonym

Thääänk you =)

2011-05-11 @ 06:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0