Stackars mig igen.

Ja faktiskt.
Trodde att iaf idag skulle jag bli pigg och frisk så jag kan gå till jobbet imorgon, men ICKE.
Hostade ut resten av mina lungor inatt och fick knappt en blund.
Febern höll sig borta ända till nu på em, TROTS att jag varit duktig och tagit det lugnt.
Det mest ansträngande jag gjort är att gått till frysen och hämtat glass.
Ska det vara på det viset att det inte blir bra fast man tar det lugnt kan man ju lika gärna köra på.
Nu ligger jag iaf på soffan och tycker synd om mig själv, det är så tråkigt att vara sjuk!
Inte är det mycket jag varit sjuk under mina 34 år men det har jag tagit igen senaste veckorna minsann.
BLÄ
Mamma och Pappa skulle komma hit med hostmeducin och lite mat, dom är för Bäst. Alltid.
Säger väl som sist, hoppas ni mår bättre än mig och att ni haft en härlig helg!
Sätter in en liten färgklick i allt elände ;)

Shobräää

Uppdatering;
Avslutar den här dagen med ett Positivt besked; Jag har träningsvärk i magen och det kan inte komma från annat än hostan, sååååå inget ont som inte har nåt gott med sig =D
Har även haft besök av Mamma å Pappa, det gör ju att det genast känns mycket bättre <3

Kommentarer
Postat av: L

De e tur att du har mam & pap! Håller med dig att dom e bra! Krya på dig nu gobit!

2011-05-16 @ 06:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0