Blandade känslor

Hade tänkt skriva om en incident idag men jag tror jag skonar er med tanke på att jag nästan kräks själv bara jag tänker på det.
Framtiden får utvisa om jag kommer att avslöja det längre fram.
Äckligt var det iaf.
Men bra.
Och samtidigt lite sorgligt.

Nåväl, (hm var fick jag det ordet ifrån, har nog aldrig nånsin ens sagt det, än mindre skrivit) jag har iaf gjort något annat idag som varken var Äckligt eller Sorgligt, men ganska Bra.
Åtminstone Gott.
Bakat kakor.
Fem olika sorter närmare bestämt.
Lär bli nåt extra träningspass i veckan känns det som om jag ska lyssna på Magen.
Eller titta på den.
Just nu ska jag iallafall lyssna på mina Ögonlock som knappt längre kan stå emot tyngdlagen.
Klart Slut från X2.


Kommentarer
Postat av: Regina

Vad sjutton är bra men sorgligt och så äckligt att man nästan kräks bara man tänker på det?!? Kul att du nu gett mig något att klura på de närmsta dagarna :/

2011-11-11 @ 03:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0