Knorr

Fullare än vanligt är rullen.
Men nästa vecka ska det nog lugna ner sig, även om jag vet att jag sagt det förut och det inte har hänt än.
Jag verkligen längtar efter en ledig dag så jag får vara hemma och städa och röja och mysa.
Tror att det kan komma en sån dag i början av nästa veckan även om jag ska iväg och jobba natt.
I helgen bär det iaf av på en liten utflykt som jag kan berätta mer om sen, ska bli sjukans skoj iaf.
Idag hade jag mycket väl kunnat tänka mig att ligga kvar i sängen åtminstone 4 timmar till eftersom jag sovit sämre än vanligt i natt.
För det första hade jag problem att somna vilket händer typ 1 gång om året annars men som faktiskt även hände en kväll/natt förra veckan så jag börjar bli lite orolig att jag har en ful vana på G.
För det andra så när jag väl hade somnat så vaknade jag flera gånger och drömde en massa tok.
SÅÅ just nu känner jag mig ungefär som när jag jobbat natt och att det blir en tiiiiidig kväll ikväll eftersom jag måste gå upp i ottan imorgon =D
Men det gör jag sååå gärna!
Ha en bra dag och helg alla Glada skitar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0