Tisdag den 8 Nov.

Sov tills jag vaknade i morse, det är otroligt skönt att ligga och dra sig på morgonen, speciellt om man vaknar hyfsat tidigt så inte hela dagen går fast man inte pallrar sig upp meddetsamma.
M kom hem och vi for och tränade på Gymmet.
Eftersom jag körde ett fys-pass igår så blev det kondition idag, 20 min crosstrainer och 30 minuter på cykel.
På em har jag bakat lite kakor, och när jag stod där vid bakbänken hade jag en superfin utsikt som ni också får se här;



Och så här ser resultatet av dagens bakning ut.
Fick en kommentar att det inte såg så gott ut men kan försäkra er om att det är sjukt gott, om man nu gillar jordnötter =)
Jordnötssmör både i degen och smeten emellan.
Slurp.



Har packat iordning allt för imorgon, jobbkläder, träningskläder och kläder för kvällsaktiviteterna, matlåda och vanliga jobbväskan.
Sitter nu i soff-fan och inväntar Saik-Hammarby från Zinken på TV4 Sport, jeeij
HEJA Saik även om det ser ganska mycket annorlunda ut mot för förra säsongen, några som spelar i andra lag, plus C.Edlund som bröt benet i matchen mot Bollnäs, stackars Christoffer =/
Vi håller tummarna iaf och hoppas dom ger Hammarby va dom tål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0