GotteGris, jag?

Ja idag känner jag mig faktiskt som en sån.
Kan bero på att jag kanske är en sån.
Gör mina tappra försök att förneka det men får man chansen till lite snaskigt gott så tar jag oftast den.
Idag fixade jag faktiskt en chans själv eftersom jag fick ett plötsligt sug efter chokladsockerkaka.
Sagt och gjort så drog vi till Ica Maxi å köpte en butiksbakad Jättechokladmuffins.
Fia-kollegan var inte jättesvår att övertala.
Inte ett uns av dåligt samvete har jag haft kan jag villigt erkänna.
Så ikväll när jag kom hem (efter att ha träffat mitt Älskade Lill-Hjärta) så mötte en påse från Berglunds Bageri hemma på bänken i köket.
Och vad hittar vi då där?
Ett stycke VANILJBULLE.
Som det för övrigt stod MARIE på.
För övrigt så började jag även den här dagen PÅ självaste Berlunds Bageri, så det är ju inte mer än rätt att jag avslutar den på samma sätt =P

Fan också, nu gjorde Holland ett till mål.
Mindre bra.
Å nu satt Sverige en straff.
Lite småspännande nu.
Å NU GJORDE TOIVONEN 3-2, DE BA´SMÄLLER HÄR, MÅSTE DRA, TJOO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0