Läget.

Sitter hemma, än så länge ensam men <3 dyker nog snart upp.
Har haft ett par dagar som jag helst velat vara utan men sånt är väl livet.
For efter jobbet idag och köpte en APP-pizza som jag slukat med hull och hår, även en Godispåse från hemmakväll fast den är det några bitar kvar i.
Har inte ett uns av dåligt samvete faktiskt även fast jag inte ens tränat idag som jag hade tänkt.
Känns inte som min kropp var upplagd för det så då hoppa vi över den.
Nu ska ja kolla vidare på IDOL, ni vet, bara en sån sak, ofta jag kollar på sånt fast lär ju erkänna att det är rätt trevligt ;)
GOkväll


Kommentarer
Postat av: Regina

Vad är det som spökar :(

Kom till oss så ska du få en stor varm kram :)

Första snön idag :O!!!

2011-10-29 @ 21:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0