-.-.-.-.-.-

Helt makalöst vad jag verkar va så upptagen att jag inte ens har tid å blogga.
Har inte suttit speciellt mycket alls vid datorn faktiskt och det är väl skönt att man har roligare saker för sig men jag ser ju att jag har några trogna bloggläsare kvar så det är för er skull jag tar mig lite tid nu fast jag egentligen borde göra nåt helt annat.
Idag har jag iaf haft en heldag med LillPrinsen min. Vi hade en god grötfrukost innan vi satt oss och kollade lite film, bla. "Tåget som försvann" och "Ice Age" även om den var i det läskigaste laget så jag fick hoppa över en del scener. Vi drog sen iväg till Sandviken å hälsade på Anneli å Millie som redan hade besök så det blev fullt hus där. Mys mys. 
På hemvägen svängde jag förbi Maria å Björn å surrade lite å hämtade Oriflamegrejer. 

Nu jävlar gjorde Sverige MÅL iaf! Tjo!
 
Imorgon är en viktig dag. Då ska jag nämligen bege mig åt det andra hållet mot för vad jag är van vid. Hoppas att jag kommer ihåg att svänga av på rätt avfart imorgon bitti med tanke på hur vaken jag brukar vara och hur gott om tid och i den lugn och ro jag brukar färda mig då jag ska till jobbet.
I förrgår tog jag nog rekord då jag både käkade frukost, borstade tänderna och sminkade mig i bilen på väg dit.
Om 9 min ska jag sova, men före det duscha, borsta tänder och packa ihop lite träningsgrejer.
Tur man är snabb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0