Mask i munnen?

Har köpt några olika ansiktsmasker som jag bestämde mig för att prova ikväll.
Iaf en av dom.
Den jag valde för kvällen var det vanilj i och det luktar verkligen vanilj-fudge.
Jag hade större lust att stoppa masken i munnen än i ansiktet kan jag säga.
Nu har jag suttit med den i ansiktet i nästan 20 minuter så det får bli ett kort inlägg (som vanligt?)

Jag har iaf börjat på Ambulansen igen och det känns heeeelt okej även om jag saknar akuten litegrann, jag har ju som sagt trivts förvånansvärt bra där och åker gärna dit och jobbar lite extra även om man bokstavligt talat får slita arslet av sig ibland.

Det första arbetspasset var igår, då jag började med att åka till fel station. Vi har ju en ambulans står i Sandviken och en i Hofors och jag tog en liten extra repa på 4,5 mil, var ju ändå tvungen att hämta mina jobbkläder på Hofors-stationen =D

Dagen började SÅDÄR men slutade desto bättre.
Jag och Sannis bokade en resa och efter jobbet väntade en överraskning på mig, som Maddis, Sanna å Jennie hade smygit med.
Det enda jag visste var att jag inte fick planera nåt på kvällen, inte heller jobba över.
Jag for till Sanna och där hade sötnosarna gjort ChurchStreet-Mat, Breast of Chicken med allt vad det innebär, sen väntade även efterrätt och grejer. Gissa om det värmde i hjärtat! (och magen)
För er som inte vet va ChurhStreet är så kan ni kolla här www.churchstreetsaloon.se För övrigt bästa restauranten nånsin!
Nu äre nån som har börjat gapa på övervåningen, känner sig antagligen lite ensam däruppe så jag knatar väl upp jag med! Bort med kolamasken först, kan bli lite jobbigt att somna med den ;)
Puss å Natt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0