Trettitre minuter.

Blev en liten löprunda idag.
Har planerat löpning en gång i veckan, fyspass 2 ggr, crosstrainer och stavgång utöver det.
Känns som rimligt.
Ikväll blire Jägarna 2, ska bli skitmys med bio.
Har bokat lyxraden i mitten av salongen med extra plats.
Blir väl vi och tjockisarna som sitter där =P
Imorgon är det invägning igen.
Förra veckan hade jag gått UPP 0.2 kg, de ni.
Måste va muskler eftersom jag fuskade mindre den veckan än veckan innan då jag gick ner 1.4.
Kanske ska börja fuska mer,verkar ju va det som gäller, iaf om man ska minska på vågen =)
Men trots uppgången kom jag i mina jeans igår så det kanske är muskler ändå ;)
Nu ska ja ta en dusch å luta ikull mig på soff-fan en sväng.
Hoppas ni haft en skön helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0