För en gångs skull...

... är jag ledig (jobbat natt då) och ska va hemma en kväll..
Känns otroligt skönt och välbehövligt.
Har tänkt hinna röja lite, väskor å kassar står i hallen efter att de bara blivit inkastade när man vart iväg på nåt, för att komma hem, ladda om och åka på nästa grej.
Det har varit mycket jobb men även mycket nöje.
Hemmet har blivit nedprioriterat både ute och inne även om jag hunnit med lite målning och ogräsrensning mellan varven.
Jag ser fram emot hemmaledigtid för att få ta tag i allt jag tänkt göra inne, men så länge det är hyfsat väder ute får jag lägga band på mig.
Idag har vi varit till Jädraås och för första gången på typ 102 år, åkt Ångtåg.
Mycket mysigt och Isaak var så nöjd man kan bli =)
Nu ska ja inte sitta här å snattra, det var ju röja jag skulle göra men måste bara bjuda på ett livstecken när jag för en gångs skull tar 5 minuter vid datorn..
Hävv a najs ivning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0