Käääääs

Ja faktiskt, riktigt dåligt IGEN med bloggandet.
Ska nog sluta upp att ursäkta mig och kanske bara inse att tiden inte riktigt räcker till just nu.
Tror i min enfald att det kommer att bli annorlunda när det blir höst å rusk å man kanske inte är ute lika mycket.
Men grejen är den att To-DO-Listan för inomhusbruk är nog fullspäckad åtminstone till mitten av November så vi får väl se hur det blir.
Förhoppningar kan man ju ha.
Mycket jobb har det varit, eller mycket jobb på jobbet kanske jag ska säga, jobbar ju inte mer än heltid, och även mycket nöje, men även en del nytta, å dessvärre känns det som dygnets timmar bara blivit färre och färre.
Ser fram emot att börja greja inne, det ser verkligen ut som någon släppt en bomb där, men det lär vänta tills det som ska göras ute är klart, eller att det inte går att göra det ute nå mer.
Mjaaa nu ska jag passa på å gå på damernas medan jag får,
TjO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0