Tjöttmössa

Nu börjar jag känna av Nattens bravader, var trots allt rätt lugnt men skönhetssömnen blev inte va den borde. 
Idag har jag städat å grejat i min blivande Walk-In-Closet, vart ut å skottat lite mer snö och nu ska jag köra ett Yogapass och vila en skvätt innan det är dags för ett Nytt nattpass.
 
Hade för övrigt inte tackat nej till lite sol och värme men jag är inte sämre än att jag kan erkänna att jag mår rätt bra när det är kallt och friskt med.
Men det kunde ju räcka med en månad om året =)
 
Det är väl ingen idé att fråga va ni ska göra för det är ju SÄLLAN det är nån som ger sig tillkänna och svarar ändå, å sen kan jag ju nästan räkna ut att en stor del ändå ska antingen;
 
  1. Äta Julbord
  2. Ha myskväll hemma
  3. Gå på Scorpions på Göransson Arena i Sandviken
  4. Gå på Brynäs Utematch (eller nån annan match)

Hur som helst, ha en trevlig kväll Alla Glada!

 

En bild från Åskovädret som var runt Perth dagarna innan jag skulle fara hem, då vi spenderade en Lördagkväll vid stranden och kollade in blixtar, har ALDRIG vart med om nå liknande eller sett så många blixtar. Första parkett och ovädret var så pass långt bort så vi stod rätt säkert.

 

ju
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0