Dålit Dålit.

Det har blivit dåligt med datatid ett tag, har knappt öppnat den och har jag gjort det så har jag haft fullt sjå med annat, tänkte säga viktigare saker men så menade jag inte riktigt.
Just nu mer prioriterade saker kan vi säga, har iaf inte varit i Blogg-Mood.
Det är jag nog inte riktigt nu heller känner jag, har alldeles för mycket annat att tänka på, fast det är kanske då man har som mest att skriva egentligen men risken är ju att det mest blir en massa dynga, som jag för övrigt känner att det just håller på att bli här.
Kan komma med lite GOA Nyheter iaf, och en av dom är att det ikväll är Tjejkväll med Tacos å Film, Gudifader vad jag Älskar dessa kvällar.
En till GOD Nyhet är att vi fick se riktigt bra Bandy igår då Saik slog Hammarby.
Jag satt och hoppades att Edlund, som är tillbaka från krigsskadan, skulle få göra första målet, och så blev det.
Riktigt kul att se att han är tillbaka!
Men den GODASTE nyheten är nog att jag sitter och leter Flygresa.
Råkade visst få semester nästa vecka och var på god väg att dra iväg nånstans men det blev lite hastigt inpå, plus att jag inte får med mig nåt sällskap. Nog för att man kan åka själv men just nu känner jag inte för det, så det blir nog nån kortare sväng, kanske en hotellvistelse på nå trevligt ställe.
Med andra ord så är det inte nästa vecka jag letar resa till utan längre fram i vår, ska bli sjukt skoj och jag får myror i hela kroppen.
Nu ska jag gå å se om jag har nåt Ägg jag kan steka på.
HÄvv a najs dej


Kommentarer
Postat av: Regina

:) Ooooiiiiiiiiiiiii!!!!!! Till mig hoppas jag ;)

2012-02-10 @ 01:33:03
Postat av: Marie

Kanske de du ;)

2012-02-10 @ 11:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0