Piggelin.

Tips och råd mot pigghet tas gärna emot, helst här och nu.
Efter ett nattskift på Plåsterbilen vore det inte helt fel med ett par timmars sömn, speciellt med tanke på att jag ska ut i natt igen.
Problemet är att jag inte är trött och att solen skiner ute.
Jag blir ju jätteglad av solen och älskar den men idag är det det som är problemet, man får ju inte större lust att gå och lägga sig då, speciellt om man inte är trött.
.. Men som jag antagligen kommer att bli under vargtimmarna om vi är ute på vift då.
1,5 timme fick vi sova inatt och det känns som det kan behövas lite mer inför nästa drabbning, dvs löningslördag och en natt på jobbet.
Nu är iaf Finduslådan uppäten och magtrollet kan slappna av så vi gör väl ett försök.
Hoppas solen skiner på er idag också och att ni är lediga och kan ta vara på den =)

Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0