Pissmorgon from Hell.

Såna här mornar vill jag bara låtsas att det är natt hela dagen och fortsätta sova.
Det är inte kul att innan man ens öppnat ögonen känna att man har sån där pisshuvudvärk med illamående å yribollendrag, fy fan.
Har gjort mina tappra försök nu att den ska ge med sig med 1 T. Diklofenac, 1 st Yogapass (kort), en tallrik gröt, en varm dusch (brukar kunna hjälpa vid sån där spännande huvudvärk) och ett stycke spikmatta.
Det har iaf inte blivit sämre, kan tänkas att det faktiskt tillochmed känns lite bättre nu. Eller så inbillar jag mig.
Men det gör ju ingenting så länge man inbillar sig att det är bättre än vad det är.
Ska även be och få lite massage i nacken när min privata kommer hem.

Är dessutom sugen att fortsätta med badrumsprojektet.
Har röjt undan det mesta där inne, nu ska det skrubbas och sen ska det målas å grejas.
Igår röjdes det loss i klädskrubben.
Gjorde en mastodontröjning där i höstas, och ca 1 vecka senare såg det ungefär lika ut igen.
Om det är så att jag börjar prata om att jag ska köpa nånting, kan ni vara snälla då och påminna mig om att jag har ett KÖPSTOPP som gäller ända fram till sommarn. Borde nästan sätta ett datum annars kan det ju va lätt att kringå, så vi säger 1 Juni. Punkt.
Jag kommer med största sannolikhet att ge mig själv dispans en period i April.
Så ni vet.
Nu ska jag och mitt huvud gå och fräsa näsan, kanske det spänner för att det är så fullt där.


Kommentarer
Postat av: Regina

Haha tänkte väl det, i April blir det köpkör!! ;) Men då är det så att för varje ny sak/klädeplagg man införskaffar måste man ta bort/ge bort/Skänka/slänga 2 (två) gamla, på så sätt jämnar det ut sig fint :). Bra va! Pöss på dig

2012-02-17 @ 02:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0