_ahrö arapoigh a

Pissimissipissi
Jag Har haft ganska många dagar som varit bättre än den här.
Från början till slut i stort sett.
Somnade typ 00.08 i godan ro och sov säkert minst 28 minuter innan jag i vanlig ordning vaknade med ett ryck och for upp i sängen samtidigt som jag skrek -NEEEEEEJ! Drömde något osunt som vanligt. Vissa nätter får jag ont i bröstet när jag vaknar så där, vissa ont i ryggen för att jag kastar mig upp med sån kraft.
Nåt som varit annorlunda de senaste två nätterna mot för annars är att jag har svårt att somna om, jag som i vanliga fall somnar innan huvudet når kudden.
Klockan rullade iväg några timmar men jag somnade till sist, och när jag sover som skönast ringer A från jobbet och funderar om jag har kört av vägen. 
                
                     Det är lite Svårt att köra av vägen när man fortfarande ligger i sängen.


Nåja, det var början på dagen å när det börjar så är det svårt att få nån ordning på resten.
Tjo 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0