Ljus i tillvaron

En dag kvar nu innan en veckas ledighet, och jag ska inte ens åka nånstans.
Inte nå långt iaf.
Kommer kännas rätt konstigt, men det är väl inte för sent än.
Ska iaf till Arlanda så jag får ju en liten del av kakan iaf.
Eventullt även en sväng till Uppsala tidigare den dan.
Om inte "projektet" blir av så har jag nåt att fundera på.
Vart jag ska styra kosan.
Blir pirrig bara jag tänker på det.
Projektet alltså.
Det blir iaf nån annanstans än Hofors, så mycket vet jag.
Gärna nånstans där det är lite varmare.
Ljust var det iaf här igår, eller närmare bestämt igår kväll/natt.
Jag blir så sugen att ta en promenad när det är så där, nästan ljusare än på dagen.
Blev en kortis ner till PL, alltid nåt.


Kommentarer
Postat av: Regina

Projektet vad har jag missat!!!!????

2012-01-10 @ 03:16:04
Postat av: Marie.

Du har inte missat nå Regina för jag har inte avslöjat nåt än =D

Vet inte om det blir av så jag ligger lite lågt med det, men jag hoppas hoppas HOPPAS att det blir! Annars blire nå annat =D

2012-01-10 @ 10:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0