Surtant.

Idag hade jag tänkt vara lite gnällig i blogginlägget men nu har jag glömt bort vad jag skulle gnälla om så då kan ja tala om att jag igår spenderade i stort sett hela dan med mina Älskade Päron.
Ringde till dom på fm då dom precis var på väg till Gävle och skulle kolla på en Cykel åt Mamma.
Jag som fortfarande låg kvar i sängen flög upp och var klädd och klar 9 minuter senare då dom kom och hämtade upp mig.
Okej då, Nästan klar.
Trippen till Gävle slutade med att jag blev några kronor fattigare men några roliga stunder rikare framöver. 
Mamma fick inte med sig nån Cykel hem, istället blev jag ägare till den röda räsern, nu längtar jag ännu mer till Sommar och barmark så vi får ut å glida lite.

 

Å va är detta?



Inatt Landar Syrran å Lillprinsen på Svensk mark och vi kommer att möta dom på Arlanda <3
Men först Oskyldig Dömd och Gladiatorerna hemma i Bästa Soff-fan.


Kommentarer
Postat av: Regina

Kan det va.......godis ;) eller kanske en yogamatta?

pöss

PS Boka biljetter nudå så du får ett bra pris DS

2012-01-15 @ 00:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0