Svårtänd.

Gårdagens Nattpass flöt på bra och man ska väl inte klaga då man får sova fram till 04.30, det finns ju tillåmä folk som går upp frivilligt den tiden.
Jag hör dock inte till dom människorna men ibland har man inget val och lär bita i den sura bananen.
Det kan ju faktiskt alltid vara värre så int e ja bitter.

Denna soliga härliga vinterdag spenderades i Lumshedsskogarna med M.
Mera sånt vill vi ha, livskvalité på hög nivå.



Varm Oboy och Handburgare med bröd stod på menyn, vilken tillagades över en svårtänd liten brasa.



Har även hunnit med ett träningspass, hade bara avverkat 1 av 2 mupp-pass den här veckan så det fick bli en liten joggsväng å ett pass med bollen.



Imorgon fyller M år, inte lite heller utan han fyller så kallad Gubbe, så jag har även avverkat några bakningar på em.
Och röjt.
Och eldat brasa.
Och kastat ut världens mest mobbade gran.
2.45 m hög och 2 m bred.
Den är med andra ord 15 cm för hög för att kunna stå rak här inne.
Men den luktar iaf gran och inte plast och jag tycker faktiskt den är rätt söt.



Klockan 20 bänkade jag mig iaf i soff-fan med gott samvete.
Det blev Handburgare för andra gången idag, Gladiatorerna, littte vin å världens goaste rökelse har jag tydligen fått tag i, nästan så man vill ta sig en tugga på den med.



Nu ska ja fylla på lite i vinglaset, ser onödigt tomt ut.




Kommentarer
Postat av: Anneli

Såg smaskigt ut det där=) o mysigt! tycker granen din var fin jag , har slängt ut min å eller ställt den i förrådet : P

2012-01-09 @ 10:38:48
Postat av: Marie.

Sjukt smaskigt va de =) Både vinet å Handburgarn. Tack du är snäll du,hihi =P Haha jaså då är det bara å damma av å ställa ut den igen när de är dags då =D

2012-01-09 @ 22:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0