Ladröj.

Utifall det skulle råka bli fest här i helgen.
Har inte riktigt bestämt.
Hur som helst blir det inte sån fest som det var här sist då det kom ca 50 pers, lite för kort varsel för det.
Är sugen på lite partaj å cykeltur till Hammarby på Midsommardagen så det är ju bäst att förbereda partylokalen om det skulle råka bli så då =)
Idag har jag vart till Tandläkarn andra gången den här veckan, idag i ett roligare syfte, hoppas på ett gott resultat =P
På em cyklade jag och LillPrinsen till Nymnenåsen och myste å lekte med Anna å Alvin.
For hem och skurade altanen å trätrallen som jag även hade tänkt olja in men det blev svårt utan olja.
Klippte gräsmattan istället och nu som sagt håller jag på å städar ladan.
En riktigt härlig sommardag har det varit med andra ord.
Har lagt märke till att när solen försvunnit från altanen kan man förflytta sig upp till ladan och slå upp dörrarna där så har man kvällssol ytterligare en timme.
Den lyser fortfarande in här och klockan är 21.16.
Vilket underbart ställe jag egentligen bor på.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0